Kanchanaburi

Hoi!

De dagen gaan snel en het aftellen is (helaas) begonnen. We schrijven even kort omdat we zulke geweldige foto's willen laten zien. Daar kunnen we gewoon niet mee wachten :) Na 2 rustige dagen aan het zwembad wilden we wel weer wat actie. We zijn naar de Erawan watervallen geweest. Met de lokale bus voor 1.50 euro anderhalf uur met een bus die meer lawaai maakt dan dat hij rijdt was het erg leuk om te doen! De weg er naartoe was al prachtig. Eenmaal aangekomen kun je 7 niveau's aan watervallen bekijken. Helemaal naar 7 schijnt een behoorlijke klim te zijn. Des te groter de uitdaging dus! De eerste waterval was al prachtig. Je kunt er zwemmen maar wij namen ons voor wat verderop te zwemmen. Zie de foto's om te zien wat wij zagen. Natuur is zo mooi!!! Aangekomen bij niveau 3 wil Martine een duik nemen. Ineens begint er van alles aan haar voeten te knabbelen. Het zijn de vissen! Nou is dat met die kleine visjes nog wel grappig maar die grotere vissen aan je voeten is toch te spannend. Bij niveau 4 is een plek waar de stroming hard is dus de vissen de kans niet krijgen om te knabbelen en Martine dus wel de kans krijgt te zwemmen. Arno kijkt wel vanaf de kant haha! Binnen 2 uur en 15 minuten staan we aan de top. 2 kilometer 1000 meter omhoog. Niet over aangelegde paden maar echt over rotsen en stenen. De top is prachtig. Nog nooit hebben we zo helder water gezien als wat we daar zagen. De moeite waard dus. Die avond dan ook wel welverdiend, ijskoud biertje en een leuk potje poolen.

Vandaag zijn we, met enige spierpijn, op safari geweest. Weer met de lokale bus naar een park waar dieren lopen. Hier hebben we ook zulke leuke foto's gemaakt. Weer een bijzondere ervaring erbij aan onze geweldige reis! Het safari park vangt dieren op die om wat voor een reden dan ook opvang nodig hebben. Het begon zo leuk! We mochten jonge luipaarden en een baby leeuwtje de fles geven. De foto's laten zien hoe leuk dat was. Scherpe nagels en speel materiaal mee voor het geval ze wilden happen of bijten, lichte spanning maar wat lief! Hierna vertrokken we met z'n 2en in een bus en reden we door een gebied waar leeuwen, tijgers, zebra's, olifanten, krokodillen en giraffen leven. Vanuit de bus mochten we ze voeren. Bij de giraffen was dit enorm lachen! De foto's laten zien waarom. Van alle kanten kwamen ze eten halen. Hierna mochten we nog met een jonge leeuw spelen. Een stok met touw en een stok met kokosnoten mee, want dit waren de lievelingens speeltjes. Eenmaal terug bij het begin werd er een enorme tijger op tafel gelegd waarmee we op de foto mochten. Bizar! En spannend! Wat een geslaagde dag! Vanavond een rustige avond en morgen zetten we de reis voort naar Hua Hin waar we wat laatste dagen aan het strand willen blijven.

Over een week zijn we weer terug in Nederland dus voor nu vanuit hier hele warme groetjes en tot snel!!!

Liefs ons.

Annemiek

Wat een leuke dingen hebben jullie weer meegemaakt! Nog even lekker genieten samen!! Tot maandag, ben de dagen al aan het aftellen haha!! :)

Miep

Hallo lieverds,
Wat een belevenissen weer allemaal, dit was wel weer heel bijzonder, dat hadden jullie niet graag willen missen lijkt me! Jullie moeten helaas aftellen, wij tellen gelukkig af! We zijn ook wel weer heel blij dat jullie bijna terugkomen, alhoewel we jullie dit natuurlijk best nog wat langer hadden gegund. Maar het is nig niet zover, lekker nog een paar stranddagen is ook heeeerlijk!! Geniet er nog even van samen!
Liefs,
Miep

anjo

Lieve knuffels, deze reis vergeet je nooit meer zoveel moois gezien en meegemaakt teveel om in 1 keer op te noemen.Kan mij vorstellen dat jullie er nog wel een aantal weken wilden blijven, wie weet nog een keer hihi.
Maar ik vind het ook heel leuk om jullie de 30e weer te zien!! Nu lekker deze week relaxen en alles nog eens de revue te laten passeren, wat je allemaal hebt gedaan en gezien. Heel veel plezier daar nog in de zon en tot de 30e in de nat en koud Nederland. Dikke knuffel anjo

jenny

wauw Arno en Martine , wat een prachtige reis maken jullie en wat enorm veel indrukken, onvoorstelbaar.
Azie blijft heerlijk om te reizen , vanwege de natuur maar toch vooral ook vanwege de bevolking .
nu nog genieten van jullie laatste week daar maar dat gaat zeker lukken!!

groetjes Paul en Jenny

anjo

Lieve knuffels, morgen nog 1 dag genieten van het lekkere weer en dan begint de lange terugreis.Jullie hebben heel veel gezien, heel veel genoten en romantische momenten beleefd haha. Ik hoop dat jullie een hele velige terugeis hebben en lekker kunnen relaxen, ben wel blij dat jullie maandag terug zijn! dike knuffel van mij en tot maandag!

anjo

uiteraard bedoel ik veilige haha bril niet op ....

Femke

Wauw!
Daar ben ik ook geweest. Zo mooi daar!
Geniet nu nog even lekker na van jullie TOP vakantie!